måndag 28 december 2009

sorry !

Hej !
Förlåt för att vi inte har skrivit på länge men det har varit jul,skola och så har man varit sjuk ;) . Men snart är vi back on track. Jag tänkte berätta lite vad som har hänt.

Tränat
Japp, som alltid tränar vi. Just nu är det mycket miljöträning och stanna träning. Pima har lite svårt att koppla av vid nya ställen så jag ska försöka åka till olika ställen och miljö träna henne. Stanna går bra men som alltid kan det bli lite bättre. Jag tränar stanna varje dag , både inomhus och ute på promenader.

Pima i SOS-HUNDEN
Pima har skrivit i SOS Hunden. Hon berättade om sitt liv, hur hon måste passa mig m.m. Hitintills har jag bara fått positiva responser på den. Jag ska försöka hitta den och lägga upp texten här på bloggen.

Det var allt för den här gången. Imorgon är det träning med Lena-Maria i stan :) Jihoo !
Ha det bra
Elin & Pima

Inga kommentarer: