lördag 13 februari 2010

mycket att göra :)

hejhej

Just nu har jag mycket att göra på skolan, många projekt att göra , det blir allt mer varje år, kan inte tänka mig hur det blir när jag är äldre , haha . men det kommer gå bra :)

Pimas träning går framåt , just nu tränar jag stanna, bs makering och avslappning . det går bra ! men det är svårt , skärskilt markeringar. men det ska jag få till med , vi ska börja med att andas på bomullstussar, innan har jag bara andas på pima när jag var hög och gett henne läderpåse när jag är låg. men jag hoppas att makeringarna ska bli starkare !

jag försöker träna varje dag men det är mycket att att göra när man är tonåring , sådant man vill göra och måste göra. just nu håller jag på med mycket musik vilket gör att jag gå i skolan mån - ons till kl 16 , eller rättare sagt , jag är i stan till kl 16. när jag kommer hem försöker jag träna pima minst en kvart men senaste veckan har det varit ont med tid !

hoppas att jag får träffa l-m denna veckan , hon har varit lite sjuker , jag har flyttat till landet , ja , lite mycket alltså .. menmen, det ska gå det med .

blir inget årsmöte för mig eftersom jag är på läger med skolan . ska försöka slänga ihop en artikel med om diabetes , det ska väl gå :) ..

ha det bra , ps , jag lovar att bättra mig på bloggen :)

elinschiffer och pima >

PIMA HAR BLIVIT 3 ÅR IGÅR, (12 FEB) , GRATTIS GRATTIS , HOPPAS ATT DU LUGNAR DIG NU NÄR DU ÄR ÄLDRE ... HAHA ;)

Inga kommentarer: