fredag 31 juli 2009

Äntligen lite träning!


Hejhej
Just nu tränar jag och Pima lite passivitetsträning utanför Coop på Väla. Det går jättebra , hon är så duktig min lilla tjej!
Vi hämtade Pima igår på pensionatet och hon blev så glad!! Jag och mina föräldrar har varit på en mini resa till Berlin. Jag har sakant Pima super mycket , specilellt träningen . Vi är lite ut fas just nu men vi kommer väl snart in i den igen. Pima och jag har massor av grejer att träna på så jag bad L-M att skicka en lista på det eftersom jag är en virrig tonåring men såklart kommer jag ihåg lite.......
Jag kan berätta att jag och Pima ska vara med på Hjälpmedelsmässan i Malmö i höst. L-M föreslog att vi skulle visa upp lite vad vi kunde, det låter jättekul men sammtidgt blir man lite nervös men det ska bli mycket träning nu framöver så jag VET att det kommer att gå bra. Jag känner mig också nästan 100 % redo för förarutbildningen men jag är fortfarande nervös för Pimas uppförade bland andra hundar men det ska vi träna på mycket med hjälp av skvallerträning. En lista kommer senare idag med vad vi tränar på.

Ha det bra

Elin (Pima voffar också)

1 kommentar:

En mormors dagbok sa...

Så duktig du är som tog tillfället att träna passivitet.
Jag håller på med din träningslista.
Men fortsätt enligt schemat på skvaller tränignen. det är det ni ska koncentrera er på.kram lenamaria