tisdag 6 april 2010

Scandic Hotell


Hej !
Idag har vi varit på Scandic Hotel på Berga (Vid mammas jobb) och tränat. Pima var ovanligt lugn innan vi gick in i lobbyn. Hon gick lugnt i kopplet och ville inte lukta på något. Jag tror att hon har blivit lite lugnare och mognare efter det här löpet, vilket bara är en fördel för mig, träningen är lättare. Väl inne i lobby blev hon lite uppjagad eftersom detta var ett nytt ställe . Men efter 5 min la hon sig ner , vad vi gjorde fel då var att resa oss och ge henne godis . Jag skulle ha berömt med rösten. 2:à gången tog det lite längre tid eftersom hon hade upptäckt att mamma hade godis. Hon la sig ner och då gjorde vi samma fel igen .
Tredje gången la hon sig efter 1 min och sov. Då berömde jag med rösten och så gick vi därifrån.



Pima när hon la sig ner



Vänta och vänta , men det var väl värt det !

Vi hörs !
- Posted from my Iphone

1 kommentar:

Annika sa...

Jobba på, vad duktiga ni är!!! KRAM!!!