söndag 8 november 2009

Hejsan!

haalloj alla vänner !!

här sitter jag och sjunger ´´Walkning in Memphis´´och det går faktiskt bra ! Har klurat ut några ord som inspirerar mig till en låt, så låtskrivandet är igång. Ska bara lära mig att spela musiken till också ju , hade tänkt gitarr,trummor,keyboard och kanske elgitarr/bas. Lär ju mig det i skolan men får ju också plugga på egen hand om det ska bli något. Det ska pluggas massa ackord och noter !! Men i alla fall...

Idag ska jag städa  lite, sen middag hos mormor och morfar eftersom det är fars dag i dag (Grattis Pappa :) ) .  Inte kul att städa bara...

Pima ska även tränas och ut  på långrunda. Ska nog träna Stanna och Larma. Jag ligger lite efter om man säger så , jätte långe sen jag träffade Lena-Maria eftersom både hon och Pima har varit sjuka. Nästa helg är det förläsning på Marina Plaza på Världsdiabetesdagen . Det ska bli superkul ! Därför ligger vi under hårdträning just nu !

Jag har gjort en ny bättre hemsida som ni gärna får besöka och skriva ett litet inlägg i gästboken :) . http://schiffer.se/elin/

Hoppas allt är bra med er ! :) Hörs !

Elin

P.S, Måste visa er en bild . Kommer med nästa inlägg ! Glöm inte att kolla . Kommer alldels strax…..

Inga kommentarer: