lördag 5 september 2009

Förarutbildning

hejhej

just nu är vi på förarutbildning i flämslätt, mycket intressant. jag är mycket trött nu på kvällarna men det är det värt. pima uppför säg på bästa möjliga sätt , ibland ligger hon och sover på sidan i teroisalen och det är väldigt ovanligt för att vara pima bland andra hundar…. jag har hitintills lärt mig massa saker bl.a.. att pima ska plocka upp maten ur kassen , väldigt stor hjälp för en tonåring som inte orkar….. hehe ;) pima har makerat MASSA gånger så jag är väldigt stolt över henne , hon har både markerat på högt och lågt. det var kul att träffa viktoria igen och hennes goa hund Sixten. maten här uppe är mycket god. jag tycker lite synd om mamma som inte får smaka eftersom hon fortfarande går på soppa. .. imorgon blir det hemfärd vid 16, så vi är inte hemma för än sent på kvällen.

 

jaja, nu ska jag dricka ett glas Cola zero till så man piggnar till lite och kan titta lite på tv :) , men titta här nere först, där finns lite bilder (klicka på bilden för förstorning)

kram

Elin

 

P1020926

Vi tränar target på post-it lapp. (Pima ska nudda vid den) Detta kan användas när man tränar in att hon ska tända och släcka ljuset exempelvis

 

P1020907

Hälsa tränig. Pima uppförde sig mycket bra !'

 

P1020920

Jag & Pima, Lena-Maria (vår instruktör) och Viktoria & Sixten.

Jag & Viktoria är stipendiater från Filip Söderheilms minnesfond för livsgjädje!

 

P1020931

fiiiiiina pima :)

glöm inte att kommentera……

2 kommentarer:

Veronica sa...

Orkade du upp i skolan idag ;)...
Fina foto. Ja lata tonåringar känner jag till, kanske ska lära Pepps & Bonzo detta också så man får lite hjälp *asg*

På torsdag åker Bonzos stygn av och bus är tillåtet igen ;)

Ha det så gott

Elin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.